Αποφασισμένοι να προχωρήσουν το εγχείρημα της ανάπτυξης και του εκσυγχρονισμού των αστικών συγκοινωνιών της πόλης είναι οι μέτοχοι και τα μέλη της Διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, παρά τα προβλήματα που υπάρχουν στην ολοκλήρωση της εγκατάστασης του ηλεκτρονικού συστήματος των «έξυπνων στάσεων».Το έργο περιλαμβάνει την τοποθέτηση 22 ηλεκτρονικών πινακίδων δίπλα στις κανονικές στάσεις που θα ενημερώνουν συνεχώς το επιβατικό κοινό για την ώρα άφιξης και αποχώρησης των αστικών λεωφορείων και για τα δρομολόγια.Η ενημέρωση αυτή γίνεται μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος αντίστοιχο με αυτό που λειτουργούν τα κινητά τηλέφωνα, που στέλνει τα μηνύματα με τις πληροφορίες από το κέντρο στις πινακίδες. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο χρειάζεται παροχή ρεύματος συνεχούς τάσης, η οποία είναι όπως φαίνεται «δυσεύρετη» ακόμη και στο κέντρο της πόλης.Γι’ αυτό και ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Στέφανος Μουστακλής, ζήτησε την συνεργασία του Δήμου Ιωαννιτών και ιδιαίτερα των τεχνικών υπηρεσιών και του εργοταξίου.

Εξάλλου, όπως σημείωσε, το ζήτημα αφορά ολόκληρη την πόλη, και θα συμβάλει στην ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών.Η αδυναμία αυτή έχει καθυστερήσει στην ολοκλήρωση του προγράμματος καθώς αν είχε εξευρεθεί λύση το Αστικό ΚΤΕΛ από τον περασμένο Δεκέμβριο θα μπορούσε να «παραδώσει» στο επιβατικό κοινό το σύστημα των έξυπνων στάσεων.«Θέλουμε τη συνεργασία του Δήμου γιατί δυστυχώς δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα μόνοι μας. Δεν είναι στο χέρι μας. Για το οικονομικό ζήτημα θα το ρυθμίσουμε, θα βρούμε τη λύση, ωστόσο το τεχνικό μας κρατά πίσω», σημείωσε.
Η συγκεκριμένη επένδυση ξεπερνά τις 300.000 ευρώ και εξετάζεται αν θα προωθηθεί η σχετική πρόταση στον Αναπτυξιακό Νόμο ή αν θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους.Το Αστικό ΚΤΕΛ είχε υποβάλλει τη σχετική πρόταση πριν οκτώ μήνες στον αναπτυξιακό νόμο, ωστόσο από την Επιτροπή Αξιολόγησης έχει μειωθεί το ποσοστό της επιδότησης, που σημαίνει ότι κάποια τμήματα του έργου που είχε σχεδιαστεί δεν θα μπορέσουν να χρηματοδοτηθούν.Για το λόγο αυτό εξετάζεται αν τελικά θα επιμείνουν στην πρόταση ή αν θα επιφορτιστούν οι μέτοχοι του Αστικού ΚΤΕΛ το συνολικό κόστος του προγράμματος.

«Πάντως θα το υλοποιήσουμε ή με τον έναν τρόπο ή με τον άλλον. Είναι ένα έργο απαραίτητο για την πόλη και για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της εταιρείας. Είναι παράλληλα ένα εργαλείο και για εμάς και για τους πολίτες. Σε μία δύσκολη εποχή ρισκάρουμε σαν εταιρεία. Θέλουμε να δώσουμε ανάπτυξη και προοπτική, αλλά και ενημέρωση στους πολίτες. Το έργο δεν σταματά. Θα δείξουμε στους πολίτες ότι αυτά που λέμε τα κάνουμε, όπως έγινε με το mini bus και θέλουμε οι πολίτες να μας εμπιστευτούν και να εμπιστευτούν τις αστικές συγκοινωνίες», σημείωσε.