Επιτροπή των κατοίκων  Κενάν Μεσαρέ έδωσε στη δημοσιότητα απόσπασμα της μελέτης από το επιμελητήριο Περιβάλλοντος και βιωσιμότητας την οποία απευθύνει προς τον Δήμαρχο Ιωαννίνων κ. Φ. Φίλιο, τον Αντιδήμαρχο κ. Μασαλά, τον Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Α. Καχριμάνη, την Ε.Δ.Α. ΠΕΠ Ηπείρου και την  Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου–Δ. Μακεδονίας Κα Δ. Γεωργακοπούλου–Μπάστα. Την μελέτη υπογράφει ο  Πρόεδρος του επιμελητηρίου ΜΙΧΑΗΛ ΔEΚΛΕΡΗΣ, Επίτιμος Αντιπρόεδρος Συμβουλίου της Επικρατείας.  Βασικό θέμα βέβαια είναι αν απαγορεύεται να λειτουργούν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας σε αστικές περιοχές, τότε σε μια πόλη χωρίς αστικές συγκοινωνίες,  πως θα κυκλοφορούν οι κάτοικοι; Και ιδιαίτερα οι πέριξ της πόλης ημιαστικές περιοχές κάτοικοι των οποίων χρησιμοποιούν κατά κόρον το αυτοκίνητο για τη μετακίνησή τους;  Η λειτουργία της Κενάν Μεσαρέ κρίνεται απαραίτητη ως δρόμος ταχείας κυκλοφορίας αν συνυπολογίσει κανείς ότι η μελέτη προβλέπει την επιμήκυνση της οδού μέχρι τη συνάντησή της με τον περιφερειακό προς τη μια κατεύθυνση και  μέχρι τη συνάντησή της με την Λεωφόρο Γεννηματά προς την κατεύθυνση της λίμνης, ειδικά στην οικονομική περίοδο που διανύουμε όπου οι δυνατότητες χρηματοδότησης εναλλακτικών έργων μάλλον θα πρέπει να θεωρείται απίθανη. Το απόσπασμα της μελέτης: «Σας γνωστοποιούμε αποσπάσματα της Επιστημονικής Μελέτης που συνετάγη από το Επιμελητήριο Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητος για την οδό Κενάν Μεσαρέ των Ιωαννίνων. Ο υπογράφων τη Μελέτη ΜΙΧΑΗΛ ΔΕΚΛΕΡΗΣ, Επίτιμος Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας,, όπως γνωρίζετε, είναι ίσως ο πλέον αρμόδιος  για να αποφανθεί επί του προκειμένου προβλήματος.  «… Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν απόκεινται στην διακριτική ευχέρεια της Διοικήσεως, αλλά είναι νόμω υποχρεωτικές, μόνη δε εναλλακτική λύση είναι η μετατροπή της σε οδόν ηπίας κυκλοφορίας ή και η κατάργησή της. Με άλλους λόγους, δεν είναι το συμφέρον της κυκλοφορίας που δεσπόζει εν προκειμένω, αλλά το συμφέρον και η ποιότης ζωής στην γειτνιάζουσα αστική περιοχή…» «… Διότι, ναι μεν το ΓΠΣ, εν όψει του ότι κατά νόμον συντάσσεται μετά από πλήρη μελέτη, υποκαθιστά, όπου το επιτρέπει ο νόμος, την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, αυτό όμως ισχύει όταν τα προβλεπόμενα από το ΓΠΣ υλοποιηθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα από την έγκρισή του. Τούτο όμως δεν ισχύει όταν μεταξύ εγκρίσεως και εφαρμογής του παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα, πολλώ δε μάλλον όταν τα πολεοδομικά δεδομένα της περιοχής μεταβληθούν ριζικά, όπως συνέβη εν προκειμένω…» «… Εν συμπεράσματι, το Επιμελητήριο φρονεί ότι δεν είναι βιώσιμη ούτε νόμιμη η σχεδίαση και λειτουργία οδών ταχείας κυκλοφορίας εντός του αστικού ιστού. Δεν πρόκειται δε για ζήτημα αστυνομεύσεως αλλά βιωσιμότητος αυτού τούτου του αστικού δικτύου οδών. Αν, εξ οιουδήποτε λόγου, αστική οδός πόλεως τινός, ως εν προκειμένω η οδός Κενάν Μεσαρέ των Ιωαννίνων, έχει εξ οιουδήποτε λόγου προσλάβει τα χαρακτηριστικά οδού ταχείας κυκλοφορίας, πάντως δεν δύναται να λειτουργεί ως τοιαύτη και τούτο πρέπει να καθίσταται ευχερώς αντιληπτόν…»